Kärlek - 2006

Kärlek - 2006

DESIGN, INREDNING OCH MODERN KONST

Ett stort intresse för design och inredning samt efterfrågan av min konst skapade denna blogg år 2007.

Är du intresserad av att köpa konst?
design by Anna Höyer startades år 2008 för att sälja modern konst framtagen unikt till kunden.
Skisser tas fram efter kundens önskemål av abstrakta motiv. Färger och storlek anpassas för att tavlan ska passa i ett specifikt rum.
Skicka din förfrågan till:
anna@designbyanna.se

Se mitt galleri på:
NYA TAVLOR och på min hemsida designbyanna.se

24 mars 2010

Inbjudan till singelfest - RED PASSION

Festfixar-Sara är igång igen!
Nu planeras det singelfest för fullt... Och jag fick erbjudande om att göra inbjudan. Så klart att jag ville göra det :-)
Jag har också fått erbjudande om att stå i baren under kvällen eftersom jag ju inte får vara med på festen själv.

Förra singelfesten som Sara ordnade var riktigt lyckad...
Mycket hångel och många dejter blev det ;-)
Sara har en massa kul idéer, så det kommer att bli en riktigt rolig fest!
Skicka vidare inbjudan till era singelvänner:

Inga kommentarer: