Kärlek - 2006

Kärlek - 2006

DESIGN, INREDNING OCH MODERN KONST

Ett stort intresse för design och inredning samt efterfrågan av min konst skapade denna blogg år 2007.

Är du intresserad av att köpa konst?
design by Anna Höyer startades år 2008 för att sälja modern konst framtagen unikt till kunden.
Skisser tas fram efter kundens önskemål av abstrakta motiv. Färger och storlek anpassas för att tavlan ska passa i ett specifikt rum.
Skicka din förfrågan till:
anna@designbyanna.se

Se mitt galleri på:
NYA TAVLOR och på min hemsida designbyanna.se

07 december 2007

ELLE interiör och chai latte


Igår kväll kröp jag ner under täcket i soffan med det efterlängtade numret från ELLE interiör, som damp ner i brevinkastet samma dag! Bredvid mig hade jag en rykande varm chai latte... Kan det bli mysigare? ;-)

Jag köpte en burk chai latte, som för övrigt är underbart fin i rosa, på Espresso House för några veckor sedan. Den tog slut illa kvickt! Sen när jag skulle köpa en ny, var den slut nästan överallt! Förstod inte hur jag skulle överleva vinterkylan utan min chai latte! =)

Men, sen stod den där, på ett annat Espresso House och väntade på mig... Ja, det är som kärlek vid första ögonkastet, om och om igen! ;-)



www.elleinterior.se
www.espressohouse.se

Inga kommentarer: