Kärlek - 2006

Kärlek - 2006

DESIGN, INREDNING OCH MODERN KONST

Ett stort intresse för design och inredning samt efterfrågan av min konst skapade denna blogg år 2007.

Är du intresserad av att köpa konst?
design by Anna Höyer startades år 2008 för att sälja modern konst framtagen unikt till kunden.
Skisser tas fram efter kundens önskemål av abstrakta motiv. Färger och storlek anpassas för att tavlan ska passa i ett specifikt rum.
Skicka din förfrågan till:
anna@designbyanna.se

Se mitt galleri på:
NYA TAVLOR och på min hemsida designbyanna.se

22 november 2007

Julklappstips - En härlig bok!


För er som också tittade på "Nyberg och Törnblom" under hösten... som kanske läst Mias böcker och vill jobba med sin självkänsla (vilket nog alla skulle behöva mer eller mindre), har det kommit en ny härlig bok, som heter just "En härlig bok".

"En härlig bok är tänkt att ge en daglig dos av glädje, hopp, styrka, mod eller insikt. Här har jag samlat 366 för mig viktiga tankar och budskap. Jag måste hela tiden påminna mig om sådant som kan tyckas självklart men som vi ofta glömmer bort. Och inte minst att det är jag som väljer vilket liv jag vill leva.

Jag startar varje dag med en stunds meditativ reflektion, det är mitt sätt att förbereda mig för dagen jag har framför mig. Ofta väljer jag ett ämne för dagen och i den här boken delar jag med mig av exempel på dessa.
Det handlar om kärlek, tro, vänskap, personlig utveckling, självkänsla, motivation, tacksamhet och förlåtelse."

126kr på www.adlibris.se

Boken är inbunden i härligt orange sammetstyg... Jag gillar när det läggs ner lite extra energi på designen av omslaget! Boken "Mönster" som står i min boksamling här hemma hör till en av mina favoriter. =)

Inga kommentarer: