Kärlek - 2006

Kärlek - 2006

DESIGN, INREDNING OCH MODERN KONST

Ett stort intresse för design och inredning samt efterfrågan av min konst skapade denna blogg år 2007.

Är du intresserad av att köpa konst?
design by Anna Höyer startades år 2008 för att sälja modern konst framtagen unikt till kunden.
Skisser tas fram efter kundens önskemål av abstrakta motiv. Färger och storlek anpassas för att tavlan ska passa i ett specifikt rum.
Skicka din förfrågan till:
anna@designbyanna.se

Se mitt galleri på:
NYA TAVLOR och på min hemsida designbyanna.se

30 juli 2007

Saccosäck till mobiltelefonen

I helgen var jag med min syster på "Nilssons i Svedala" för att bland annat hämta en gratis dörrmatta (med rabattcheck som vi fick i inflyttningspresent)... Det var inte det lättaste, då den ena dörrmattan var mer förskräcklig än den andra!
Däremot hittade jag en rosa sittsäck i deras lågprisbutik, som jag bara var tvungen att ha!

När jag skulle göra mitt blogginlägg surfade jag runt för att hitta en bild och hittade dessa alldeles underbara små kopiorna...

"Beanbag Cellphone Chair"


www.spoonsisters.com

Om någon vet var de finns att få tag på här hemma, så skicka ett mejl till mig:
annahoeyer@hotmail.com

Inga kommentarer: